26 June 2010

Inilah Kekasih Baruku....

CHOP! CHOP!
Pertama sekali aku nak umumkan bahawa contest meneka nombor plat kekasih baruku telah tamat dan TIADA PEMENANG!!! (Selamat duit aku.......... heheheheh)





OKlah, setelah dinanti-nanti akhirnya dirinya keluar juga dari kepompong, dengan bangga menggedik di atas jalan raya.

Eh! Lupa nak umum jawapan.... Nak tau ke? Takyah la kot sebab gambar yang aku bakal paparkan di bawah ni pun dah ada jawapannya.....

Dah ready ke nak tengok?


Betul ke ni???


Jangan kutuk plak sebab aku takde duit nak beli kereta mahal-mahal....


OK, sebelum tu aku nak justify dulu laa sebab apa aku pilih si dia sebelum aku tunjuk gambar.


My Justification.... Malu plak.... Okla...

1. Sebab aku takde duit
2. Sebab si dia value for money
3. Sebab aku anak Malaysia
4. Sebab aku prefer yang selesa dari kelajuan
5. Sebab aku fikir askar-askar aku ganas, kalau duduk dalam kereta kecik, confirm bergaduh
6. Warna silver? Sebab aku ni jenis malas basuh kereta so kalau pakai kaler silver takde laa nampak sangat berdebu hihihi
7. Sebab aku dapat full-spec bila pilih model ni, ada DVD player, boleh anak aku tengok Tom and Jerry, Mr. Bean, Ultraman, Upin dan Ipin kalau pergi jalan jauh.
8. dan.... dan... dan... dan... Aku tak reti nak explain lagi.


Sekarang tibalah masanya untuk aku memperkenalkan........... KEKASIH BARUKU YANG MASIH DARA!!!!
















PROTON EXORA 1.6 H-LINE
CCQ6656








Askar-askarku yang amat teruja hari ini




Memberi penghormatan kepada Arieza, menggunakan keychain yang dihadiahkan olehnya






Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails