05 May 2011

Safety Shoes For Sale.

Ada sesapa nak beli kasut keselamatan a.k.a safety shoes tak? Aku nak promote kasut murah-murah la ni... Kalau hang pa beli kat kedai rasanya lebih mahal.

Jom ushar kat bawah ni.



- SOLD OUT -



- SOLD OUT -



- 2 UNITS AVAILABLE -


Sila klik pada gambar untuk besarkan. Kasut Red Wing kalau korang biasa dengar memang berbaloi la. Memang berkualiti tinggi. Kasut Top Safe plak made in Malaysia. Bukan aku nak kata tak bagus. Bagus apa barangan Malaysia, aku kerja sekarang pun pakai kasut Top Safe. amat selesa. Tapi finishing kualitinya agak kureng sikit. Kalau korang tengok gambar betul-betul memang boleh nampak.

Aku jual ikut first come first serve basis, harga aku rasa dah bagi yang terbaik so non-negotiable. Sesiapa yang berminat untuk beli boleh pilih salah satu cara ni:

1. Comment form (Jangan lupa sertakan email)
2. Shoutbox
3. Yahoo messenger (ID: xxxstingrayxxx)
4. Facebook http://www.facebook.com/ZackZaifull
5. Email: zaifull@gmail.com

Siapa cepat dia dapat!

P/S: Kalau sesapa ada nak saiz lain, aku boleh tolong carikan tapi tak janji.




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails