17 November 2012

Jom mulakan diet anda bersama Alpha Lipid Slim Diet 2

(Harap takde yang copy paste gambar dan testimoni aku ni - unless kalau nak bayar komisyen)
Muahahahahahahahaha!!!! - gelak setan!

Saja nak buat testimoni. Sebelum ni kalau nak jual produk mesti guna gambar orang lain. Dah la tu, boleh dikatakan semua gambar-gambar yang dealer publish semua main copy paste dan bukannya diri sendiri atau customer sendiri.

Tapi aku rasa adalah lebih baik kalau kita sendiri menjadi model selepas menggunakan produk tersebut. Aku start consume Alpha Lipid Slim Diet 2 (ALSD2) pada 7 ogos 2012 (masa tu berat badan 80.7kg) yang mana waktu tu dalam bulan puasa.

Macam-macam boleh jadi, seluar pun dah tak muat sekarang, semua dah 'gelebeh'!

Sebenarnya sebelum tu company aku ada buat mass health surveillance dan result daripada tu terdapat beberapa result yang tak menyenangkan hati aku. Apa taknya, blood nearly to hypertenstion, body fat percentage tinggi dan paling hebat, aku dikategorikan sebagai obese. Fuyyo!!!

Banyak aku cari satu program untuk kurangkan berat badan tapi semua tak menyenangkan hati aku dari segi testimoni, harga dan sebagainya sehinggalah kawan sekolah aku promosikan produk ALSD2. Sebelum aku cuba, aku dah buat sedikit kajian pasal diet karbohidrat ni dan aku rasa aku mampu untuk cuba.

Muka dah sedikit kecut bila berat badan turun 10kg

Aku tak mengharapkan lebih tapi seminggu pertama aku menggunakan ALSD2, berat aku menurun sebanyak 7kg. Alhamdulillah.... Dan aku mula membuat azam untuk meneruskan program ni.

Fasa 1 diet, aku nak capai penurunan berat badan sebanyak 10kg dan Alhamdulillah, berkat usaha dan disiplin, aku berjaya capai target penurunan 10kg pada 6 September 2012. Aku sambung ke fasa 2 iaitu penurunan berat badan sebanyak 10kg lagi. Walaupun penurunan berat yang berlaku semakin lama semakin perlahan, mungkin disebabkan lemak-lemak di dalam badan aku dan mula menyusut, akhirnya pada 11 November 2012, aku berjaya menurunkan berat badan sebanyak 10kg lagi. Alhamdulillah. Sekarang, aku sedang melakukan extended phase yang mana aku nak turunkan lagi berat badan sebanyak 5.7kg iaitu ke paras berat badan 55kg.

Beza perut?

Sedikit maklumat kesihatan aku setakat ini:

Weight Lose = 20.5kg (80.7kg - 60.2kg) ..... Good Job!
BMI = 22.7 (18.5-24.9 - Normal Weight) ..... Good Job!
Body Fat Percentage = 13.2% (Fitness)..... Good Job!

Carta penurunan berat badan aku :-)

Amacam? Teruja dengan testimoni aku? Nak jadi macam aku? Boleh je...

Aku sekarang dah jadi ahli kepada syarikat New Image yang mengeluarkan produk ALSD2. Aku bukannya dealer, hanya seorang representative. Aku takde masa nak buat jualan atau promosi besar-besaran. Cuma kalau korang nak jadi cam aku, aku boleh tolong dapatkan produk ALSD2.

Harga bagi setiap tin ALSD2 adalah RM180 bagi Semenanjung dan RM192 bagi Sabah/Sarawak. Itu memang dah harga standard yang ditetapkan oleh pihak syarikat. Tetapi aku boleh bagi keistimewaan jika beli dengan aku, harga penghantaran adalah.....

 PERCUMA!
GRATIS!
FREE! 

Ini sebab niat aku hanya nak menolong sesiapa yang memerlukan. Biasa kalau beli secara online, dealer akan caj sebanyak RM10 untuk penghantaran tapi kalau korang beli dengan aku, harganya tetap RM180/RM192 setin. Selain daripada itu, aku juga boleh bagi FREE consultation di Facebook semasa tempoh berdiet. Mungkin aku boleh share apa jenis makanan yang aku makan atau apa-apa saja yang aku boleh share.

Jika berminat ingin mencuba, buatlah pesanan sekarang. Isikan borang pesanan online di bawah ini.

UNTUK SEBARANG MAKLUMAT LANJUT, TELEFON/SMS:
Zaifull - 0199895933

JOM BACA TESTIMONI TERKINI




BORANG PESANAN ONLINE



Nama Anda
Alamat Penghantaran
Nombor Telefon
Email Address:


Saya ingin memesan:
Alpha Lipid Slim Diet 2
Semenanjung Malaysia - RM180
Sabah/Sarawak - RM192

Caj Penghantaran: 
PERCUMA!

Kuantiti
Komen (Sekiranya ada)


Sila buat pembayaran ke akaun Maybank 163028502453 (MOHD ZAIFULLAH BIN ABDUL RAZAK)
Tuliskan butir-butir transaksi pembayaran anda seperti berikut dikotak transaksi bayaran (di bawah):
Tarikh:
Masa:
Nombor Transaksi:
Jumlah:
Terima Kasih kerana membuat pesanan. Kami akan membuat penghantaran sebaik sahaja membuat pengesahan.
Anda akan menerima pesanan dalam masa 2-3 hari bekerja selepas pengesahan.
Maklumat Transaksi Pembayaran Anda

Put a website form like this on your site.




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails