30 November 2012

Alpha Lipid Slim Diet 2: Lagi Testimonial Terkini


CLICK ON PICTURE TO ENLARGE!

Semalam dengan rasminya aku declare tamat tempoh perjuangan diet aku kat FB... Walaupun aku tak mampu nak teruskan extended phase yang aku plan sebanyak 5.7kg (hanya mampu turunkan 2kg sahaja). Tapi aku bangga sebab dapat turunkan berat badan aku sebanyak 22kg. Saya pencapaian yang aku anggap satu kejayaan yang besar.


Aku ingat nak try slow-slow makan nasi semula tapi setakat hari ni aku masih tak rasa nak makan nasi. Mungkin sebab dah lama aku tak makan nasi jadi naluri nak makan nasi tu tak ada. 


Ok tak? Masak sendiri jer...

Tapi setakat semalam aku makan agak tak control, semua depan mata aku bedal (kecuali nasi) tapi sehingga waktu ni berat badan aku masih dalam range yang aku allow untuk makan benda-benda 'mengarut' hehehe....

Harap-harap aku dapat maintain berat baru aku ni.... Rasa ringan sangat tubuh, nak buat kerja pun rasa macam semangat jer....

So, tak teringin jadi cam aku ke? Why not korang baca TESTIMONI PERTAMA dan kalau nak tanya ke, nak try ke, boleh je... Aku sediakan borang pesanan kat post testimoni pertama tu. So, order je... Nanti aku ambik action :-) 

Badan kekal cergas sepanjang masa.

Senyum sendiri bila tengok gambar aku 5 bulan lepas :-)
kan Aqeel kan?? Daddy dah kurus sekarang hihihihih....





Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails