07 September 2009

Bersantai di Pantai Chendor, Pahang

Semalam sekali lagi dapur rumah aku tak berasap sebab kerja-kerja pasang siling dilakukan siap pukul 5.30 petang so tak dapat nak kemaskan dapur tapi sebenarnya semalam memang dah plan nak gi berbuka kat luar, mau makan ikan bakar.

Lepas bersiap-siap, pukul 6 petang, aku satu family bergerak ke sempadan Terengganu-Pahang, lebih kurang 10-15 minit je dari rumah aku. Sampai situ aku pergi ke Restoran Naemah Sea Food dan booking meja dan order makan. Aku pesan 1 ekor ikan tombak bakar, sotong celup tepung, tomyam, sayur khailan, telur goreng, air bandung 1 jag dan nasi untuk 4 orang.

Since awal lagi, aku pergi ke Pantai Chendor yang lebih kurang 1KM dari kedai tu menikmati angin bayu sambil menunggu waktu berbukan puasa. Lebih kurang pukul 6.50 petang, aku kembali ke restoran tu untuk ready berbuka... yezzzaaaaa..........





Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails