26 September 2009

Cuba teka PART-2

Siang tadi aku satu family pergi Kuantan bershopping sakan buang duit. Next week dah kerja so barang rumah kena isi penuh-penuh.

Memula tuju ke Giant dulu sebab aku nak makan Hot Plate Noodles. Gila! Orang gi Giant nak shopping, aku pergi Giant nak makan.

Abih makan, masuk ke Giant kejap... Tak beli barang pun, pusing-pusing jer...

Lepas tu berangkat ke East Coast Mall plak... Haa... Kat sini la biasanya tempat aku buang duit. Memang setiap kali pergi memang 2 troli borong. Biasanya barang dapur laa... Tapi hari ni aku beli satu barang.... Barang itu adalah sebenarnya seekor tikus!!!! Hahahaha!!! Sakit hati punya pasal ngan mouse lama, beli tak lama mana dah rosak.... So, inilah jawapan kepada teka teki tadi.


Aku beli model yang tak glemer jugak CLIPtec (sekali sebut bunyi macam... mmmmm) dengan harga RM28.90. Mana la nak cari mouse murah-murah ni...

Balik rumah terus test!!! Eh! Comel pulak mouse ni, kaler putih... pastu yang paling best, buttonnya gebu, licin semacam.... macam.......... (Lu pikirlah sendiri!)




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails