04 November 2012

Aku kini.... Mencabar diri.



Ini gambar aku sebulan lebih yang lepas. Apa macam korang tengok? Ada perubahan tak? Tapi ni bukan gambar yang latest. Ini gambar masa beberapa minggu lepas aku berdiet.

Sekarang berat badan aku dah pun turun sebanyak 19.1kg dan adakah aku akan capai target 7hb nanti untuk achieve 20kg genap 3 bulan aku berdiet? kita saksikan bersama.

Yang pasti aku dah capai misi 10kg penurunan berat badan yang pertama dan sekarang berada dalam fasa misi 10kg yang kedua yang mana hanya berbaki 0.9kg saja lagi. Bila dah berjaya nanti, aku mungkin akan buat extend mission sebanyak 5.7kg lagi sebelum berhenti berdiet. Target aku nak turunkan berat badan dari 80.7kg ke 55kg.

Harap aku berjaya lakukan dalam masa sebulan lagi. Doa-doakanlah ye :-)







Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails