03 May 2011

Semalam 2 May 2011 - Apa yang istimewa selain berita kematian Osama bin Laden?



Kalau wanita mengandung, apabila tiba waktu 9 bulan, sudah pasti sekarang menunggu masa untuk melahirkan bayi. Tapi apa kaitan dengan gambar di atas????

Aku just nak inform yang aku sekarang sudah 9 bulan bebas nikotin. Aku harap diriku sekarang bagaikan bayi yang baru dilahirkan.

Terima kasih kepada semua yang menyokong aku dalam proses menghilangkan ketagihan nikotin. Terima kasih...

Tarikh keramat berhenti merokok
2 Ogos 2010 - hari ini....



Adakah anda ingin menjadi seperti saya? Tak perlu petua, tak perlu ubat-ubat. Hanya tanamkan niat dan tekad yang kental, pasti berjaya!

Ingat!

STOP SMOKING
OR
STOP BREATHING

YOU CHOOSE!





Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails