22 July 2010

Lagi kejutan dan saspen (edisi U la pulak... Asyik SX je manjang)

Baru je terkejut pasal kat Impiana Cherating, hari ni dapat surprise lagi yang aku langsung tak expect. Aku memang tunggu surat dari LHDN yang janji nak hantar cheque dalam masa 14 hari tak sampai-sampai lagi. Tadi aku saje-saje belek surat kat admin. Tup-tup nampak Pos Ekspress untuk aku.



Aku ingatkan dah sah la cheque LHDN tuh. Bukak-bukak, ingatkan cheque, rupanya dapat benda ni.


Fridge Magnet From Maldives

Wahh!!! Tak sangka plak Abah Muizz bagi aku souvenir dari Maldives. Aku acah je mintak souvenir masa respon status dia kat Facebook hari tu. Tak sangka plak dia kasik betul-betul.

Yang menghairankan aku dan aku masih tertanya-tanya, macamana dia boleh dapat alamat tempat kerja aku. Bahaya ni! Kalau Abah Muizz jadi Ah Long mesti dia dapat cari peminjam-peminjam wang yang tak bayar hutang hahahaha!!!

Apa-apa pun, terima kasih di atas pemberian cenderahati tersebut... Ingat jugak kat kawe ye....

P/S: Abah Muizz, ikan duyong takde ke?? hahahaa!!


*** Still wondering how does he get my office address.... Hmmm....




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails