21 July 2010

Terkejut dan saspen (edisi 18SX dan 18SG)

Baru balik dari Impiana Cherating, ada event Appreciation Dinner. Makan best sangat sampai perut aku tak boleh nak masuk dah aku rasa. Aku bedal ratah udang, ayam, sotong dan ikan. Nasi makan sikit je.

Aku bukan nak citer pasal event ni pasal event makan, biasalah kan? Tapi aku nak citer pasal satu benda terjadi masa aku pergi toilet nak buang air kecil. Aku pun cari la toilet kat level tu...

Jeng jeng jeng.............. Saspen dah ni... Nak citer macam tak sanggup! Korang masih nak baca ke? Nak? Kang korang takut plak nak pergi bilik air kat rumah tu. Hahaha!!

Oklah, aku sambung la jugak ye...

Then aku jumpa la 2 pintu, satu ditulis makcik dan satu pakcik. Makcik tu tandas perempuan dan pakcik tandas lelaki. Aku pun masuklah ke dalam tandas pakcik tu (rasa tua la pulak). Dah masuk dalam tu, ada 1 pintu lagi... Berapa banyak pintu daa.... Dah masuk pintu tu baru laa betul tandas tapi still berdinding.

Aku jalan ke depan sikit 2-3 langkah melepasi dinding dan membelok ke kanan untuk ke tempat urinal... Tandas lelaki je ada urinal, tandas pompuan takde. Tak tau laa kot-kot ada hahaha. Pompuan-pompuan tau tak urinal??


Inilah urinal

Bila aku pusing je ke kanan, aku ternampak satu lembaga tengah sedap pancut kat urinal tu tapi separuh badan je nampak sebab separuh lagi terlindung dinding. that normal laa kalau public toilet kan? Tapi yang mengejutkan dan mensaspenkan aku, aku terfikir, betul ke aku masuk tandas yang betul ke??

Gila la kalau salah masuk tandas. Aku saspen sebab aku tengok lembaga tu pakai scarf pastu rambut panjang mengurai sampai paras bahu. Tapi yang peliknya, kalau perempuan, apsal kencing berdiri??

Aku pun pergi ke area urinal tu, ambik port urinal 1 lagi, saje nak ensure... Huh! nasib baik jantan! Kalau tak, malu besar aku dan dia.

Aku akan malu sebab tersalah masuk tandas, dan dia malu sebab kencing berdiri. hahahaha!!! Apsal laa ko rambut panjang jantan, pakai scarf plak tu... Saspen gila aku... adeiii!!!


Huh! Nasib baik bukan dia



Jangan kencing merata-rata macam mamat ni




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails