03 May 2010

Travel to JB

Hari ni bermula perjalanan aku ke Johor Bharu which I will go to Singapore tomorrow. Aku bertolak dari Kemaman jam 10 pagi melalui Mersing. What so bad, ingatkan okla... Sampai je kat simpang Kuantan - Pekan, jalan cam haram jerk... Kat mana-mana jalan renovate. Tension aku! Kalau aku tau jalan tengah renovate, aku lalu ikut Segamat jer.

Sampai kat Mersing aku berenti makan kejap, perut pun dah berbunyi. Lepas tu aku teruskan perjalanan ke JB. Aku sampai kat Jusco Tebrau lebih kurang pukul 4.30 petang, wallaweiiii... Jam tahap gaban!!! Setengah jam aku sangkut kat situ. Aku gi KL pun tak jem camtu sekali.

Pastu aku terus ke rumah adik ipar aku kat Taman Uda sebab nak hantar barang yang dia pesan, sambil tu pergi ke Mutiara Rini untuk service keta. Tak sampai 15 minit pun dah siap. Pastu gi Nusajaya minum-minum kat Old Town White Coffee.

Lepas semua setel, aku terus ke Thistle Hotel untuk check-in... Badan pun dah penat, nak keluar makan pun malas.... Ni gambar-gambar dalam bilik hotel.... Quite nice
























Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails