04 May 2010

A day at Singapore



Inilah tempat yang aku pergi siang tadi di Singapura. Agak jauh perjalanan dari Johor Bharu. Perjalanan bermula pada pukul 9.15 pagi tapi dalam pukul 10 lebih baru start journey sebab permasalahan pengangkutan yang agak sukar untuk membawa kami 7 orang ke tempat di atas. Kitorang tiba kat sana lebih kurang pukul 12 tengahari. Masuk bilik meeting, berdiskusi sedikit sebanyak dan lepas tu terus ke site.

So kat bawah ni, inilah main agenda aku ke Singapura, untuk inspect dinasour besi ni untuk projek kilang aku bulan 6 nanti.



Yang pakai baju merah topi oren tu la aku... Hensem tak???



Beban digunakan semasa load test seberat 45 tan.



Jangan runtuh dah la... Kan lenyek kitorang...



Hehehehe.... what a typical Singapore.... Merata-rata ada signboard kat bawah ni.... Aku tengok, gelak je... denda SD$500 rasanya huhuhuh....













Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails