29 May 2010

Terjah Blog: ntah apa-apa by nae5313



Hmm.... Aku mulakan terjahan pertama dalam senarai Friends Network. Untuk permulaan ini aku pilih blog nae5313.

Ok, setelah aku review, bagi aku template blog ni memang menarik, tapi agak kekurangan something. Mungkin sebab tuan rumah terlalu sibuk, atau memang dia biarkan macam ni. Ntahlah...

Dari segi pengisian, kira OKlah, tapi kalau dia bagi tutorial camana nak tukar LCD screen ke, blower ke, lagi bagus... At least kita boleh belajar.

Yang pasti, nuffnang pun langsung tak ada. Harap tuan rumah dapatlah letak nuffnang sebab aku suka blogwalking sambil klik-klik. Kira masyuk jugak laa kan....

Satu yang tak menarik minat aku, segala entry yang dibuat takde tarikh. Jadi tak tau samada entry teratas tu entry lama atau baru. Tapi aku agak lama kot sebab dia nyatakan itu post pertama dia untuk tahun 2010, bulan 2. Bermakna 3 bulan lepas.

Mana pergi tuan ni ekk? Sampai bersawang blog tak ber-update. Sebulan lagi kalau biar jugak haruslah hantu mula buat anak kat situ hahahaha!!!




*** Anda mahu blog anda diterjah oleh saya? Sila KLIK SINI




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails