30 August 2010

Akhirnya sampai jua.... HP USB Flash Drive. Apa yang special sangat sampai beria-ia buat entri kat blog?



Dari minggu lepas aku dok tunggu benda alah ni. Actually benda ni member aku inform ada dijual kat mudah.com.my tapi aku ushar-ushar tak jumpa. Last-last member aku kasik link baru aku dapat tengok iklan tu. Aku pun apalagi, contact la buyer tu. Dia cakap tinggal 2 lagi stok. Wahh!! Masih ada peluang. Memula aku nak deal direct ngan buyer tu tapi takut kena tipu sebab aku tak pernah beli barang kat mudah. So, aku mintak tolong member aku belikan since buyer tu pun kat negeri dia dan dia pernah jumpa ngan buyer tu. Aku pun transfer duit untuk dia uruskan.

Memandangkan ada 2 stok, dia belikan untuk aku 1 dan dia sambar 1. Haha! Payah dah nak dapat lepas ni.

So tengok pada thumb drive tu takde la menarik pun. Biasa jer...



Biasa je kan? So, apa yang special nya? Korang tengok la bebetul....

Tak nampak? Ok, scroll lagi bawah dan tengok gambar seterusnya....













Haaa........ Kan dah nampak tu... Puas aku snap gambar untuk dapatkan value tu. Guna flash, cahaya terpantul, tak guna flash, gambar kelabu. Kamera murah, nak buat camana? So, ini gambar terbaik aku dapat ambik....

500GB tu.... Puaslah aku sumbat macam-macam dalam tu nanti....

Dan yang paling best, harganya cuma RM170. Memang takkan fikir panjang la kalau nak membeli. Berbaloi-baloi!!!!!

Aku plan nak isi cerita katun buat umpan anak-anak aku duduk diam dalam exora bila jalan jauh. 500GB, kalau 1GB satu kartun, 500 cerita kartun boleh sumbat! Hahaha!!!




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails