24 May 2010

Saya ingin menjual CBR265 - Serious Buyer Needed!


Bukan nak tayang bini.... bukan!! Bukan!!


Bukan nak tayang bangunan kat belakang tu... Bukan!! Bukan!!


Bukan nak tayang anak teruna kami... Bukan!! Bukan!!


Bukan nak tayang kemesraan kami... Punnnnnnnnn Bukannnnnnnnn!!!

Aku cuma nak tayang..........








Kereta ni....

Tengah mencari buyer untuk kereta aku ni.

Proton Wira 1.5 manual
Plat No: CBR265
Standard Car... Takde modification!
Year: 2005

Maintenance: Tip-Top!

Harga: RM25,000 (negotiable)

Sesapa yang ada kat kawasan Kemaman dan sekitarnya yang berminat untuk membeli kereta ini, bolehlah menghubungi aku di:
019-9895933

Secepat mungkin. Siapa cepat dia dapat!



Ni gambar dalam e-album aku, belum ambil gambar detail, nanti aku update!


Dan sedikit gambar dashboard...






Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails