23 May 2010

Cantik tak?

Cantik tak?? Hahahah!! Bukan gambar aku laa... Aku memang tak hensem, manis je ada.... Yang aku maksudkan adalah icon YM kat bawah tu haa... sebelum ni aku pakai yang zaman lapuk punya icon tapi tadi aku ushar satu blog yang baru register kat blog-gempak so ternampaklah benda alah ni...

Nampak cam cantik laa plak, bleh tukar aku punya icon lama... So, aku cuba trace mana nak dapat benda tu, finally jumpa jugak...

Korang nak?

Bayar dulu 10 hengget!!!!

Takde laa gurau jer... Kalau korang nak klik je link kat bawah ni:











Bila dah masuk tu korang just letakkan id korang kat kotak macam kat bawah ni... Tak perlu letak yahoo.com ataupun ymail.com pun... (Aku pun memula cuak gak apsal status tak tukar ke online, rupanya sebab gi letak yahoo.com kat submission tu)



Dah tulis ID, tekan button submit tu, nanti keluar code kat situ, korang boleh copy dan paste kat blog korang....

Kalau rasa besar sangat, korang boleh kecilkan icon tu. Cari img border tu dan edit sikit macam ni

Dah siap pun.... Pastu refresh laa blog korang...

Selamat mencuba!




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails