30 May 2010

Seru duit!!



Malam ini pakcik nak menyihir dan menyeru!!!
Wahaiiii 2 botol hikmat!!
Muntahkan segala isi perutmu di dalam mangkuk yang aku sediakan!!!



Keceng!! Keceng!! Keceng!! Keceng!! Keceng!!
Keceng!! Keceng!! Keceng!! Keceng!! Keceng!!



Wahhh!!! Penuh satu mangkuk!!!



Alamakkk!!! Ada toyol kecil nak merompak!!!
Cepattt!!! Masukkan dalam plastik sekarang!!!!!!!!!!



Tarraaa!!!! Dah siap!!!

Korang agak berapa jumlah semua ekk?? Aku pun tak tau, esok lepas bawak pergi bank baru tau berapa jumlahnya. Aku nak bank-in esok sekali dengan cek penjualan kereta aku. Untuk modal memikat 'kekasih baru' ku nanti....
ehehehehe!!!

Memang hobi aku menabung duit syiling, sekarang ni 2-2 tabung aku dah full. Dah tak muat nak tampung duit syiling lagi so dah tiba masa untuk aku masukkan segala besi-besi itu ke dalam bank.




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails