28 November 2010

Catitan Istimewa: Sebuah Permulaan...

Seminggu lebih aku bekerja siang dan malam bagi memastikan projek yang aku selia berjalan dengan lancar. Walaupun pada pertengahannya agak delay tapi Alhamdulillah, berjaya juga kejar semula jadual yang ditetapkan. Dan hari ini dapat juga aku update blog kembali, walaupun aku dah set auto-publish entri selama beberapa hari ini.

Apa yang nak aku citer kat sini bukan pasal kerja aku... Tapi mengenai satu surprise yang mana mengubah persepsi hidup aku. Dalam persiapan ke tempat kerja semalam, wife aku tanya, kalau dia mengandung camana? Aku jawab camana apa? Terima je la Allah nak bagi rezeki.

Lalu dia pun menunjukkan sesuatu...



Oh my God... I gonna be a father for another child!!! Thank you Allah.... Thank you for giving another chance. I will take very care of it. Thank you! Thank you!

Masih terlalu awal untuk menentukan bila kandungan ini akan melihat dunia. Kami merancang akan membuat pemeriksaan rasmi pada bulan hadapan.

Aku harap, kandungannya akan berjalan lancar dengan tiada sebarang komplikasi. And now I have to plan for his/her future.


Nota:
Anakku, semoga kau berkembang dengan sempurna. Semoga kelahiranmu kelak memberi sinar kebahagiaan....




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails