23 July 2010

Menggedik bersama Proton Exora di Kuantan

Hari ni aku bawak Exora aku pergi gedik-gedik ke Kuantan. Biasalah, monthly shopping. Dekat RM600 jugak la abih... Paling banyak aku rasa shopping kali ni, tapi barang tak banyak mana plak. Mungkin sebab beli susu anak aku sampai 10 paket kot. Susu kat Kemaman ni cam abih stok, tu yang borong terus tu.

Sampai kat East Coast Mall, Ada pameran Proton. Proton Exora pun ada... Kaler merah... Wahh!!!

Sebelum ni aku tengok gambar macam mengancam tapi bila dah depan mata, nampak macam biasa je... Takde banyak perubahan sangat cuma addon yang ditambah tu berbaloi la dengan tambahan harga RM1000. Benda yang ditambah kat Exora merah ni macam bodykit, lampu upgraded, sport rim lain, partition tempat letak barang dan seat leather kaler hitam. Sebelum ni kaler kelabu. Warna merah pun takde menarik sangat kot sebab kaler plum red, nampak cam malap sikit. Kalau maroon mungkin menarik!

Tapi apa-apa pun memang berbaloi kalau beli yang ni sebab kalau beli yang H-Line biasa, nak pasang bodykit saje, aku ushar harga kat kuantan tadi RM1200.

Ni gambar aku sempat capture tadi guna PDA aku, lupa nak bawak kamera.









Sampai kat rumah dah kat pukul 7 malam... anak-anak pun dah penat. siap buat katil lagi kat belakang... huhu...






P/S: Apasal aku tengok tak banyak Exora kat Kuantan??




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails