10 July 2010

Duit misteri lagi.... Dari mana datang??

Good morning everyone! Hari ni aku gi servis Exora. Ngam-ngam sampai kat Service Centre 1000KM. Pandai je bajet bawak gi Dungun gedik-gedik semalam haha! Tapi ni bukan nak citer pasal Exora. Tajuk pun dah lain kan?

Kebetulan Service Centre dekat ngan Bank Rakyat so aku singgah bank sekali sebab nak bank-in duit, topup untuk bank tolak first installment Exora aku, kalau tak silap aku setiap 13 haribulan.

Tetiba aku gatal tangan pergi check baki kat ATM sebelah... Selepas tik-tok-tik-tok tekan butang, baki pun ditunjukkan kat skrin.

Aik? Apsal banyak plak duit ni? Mana datang pulak? Ni dah banyak kali aku dapat duit misteri. Tak tau dari mana. Mungkin duit untuk aku dan mungkin duit orang lain. Aku tak puas hati. Aku terus bergegas balik rumah bukak Bank Rakyat Online.



Haaa.... Betul laa... Ada orang masukkan cheque kot kalau tengok pada transaction description tu la... Kalau cheque, sah-sahlah duit untuk aku. Kalau cheque nama orang lain, takkanlah boleh masuk ke akaun aku kan???

Yang menjadi persoalan, dari mana datang cheque itu dan atas sebab apa cheque itu dimasukkan ke akaun aku???


Sejarah-sejarah aku pernah dapat duit misteri:
http://zaifull.blogspot.com/2010/02/free-money-again.html
http://zaifull.blogspot.com/2009/09/aku-pelik-mana-datang-duit-ni.html




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails