08 June 2010

Tak hina eh??

Hahaha! Tadi sempat post satu entry, ni satu entry lagi sebelum pergi ke offshore - jeti laa maksud aku... Kepada yang tak tau, sila rujuk entry aku yang lepas-lepas, kat mana aku bekerja.

Sekarang ni kat ofis, balik pekena tongkat ali tambah tenaga sikit nak stayback. Sambil tu sempat lagi curik-curik update layout. Tapi tak sempat carik idea camana nak buat. Masukkan header je laa dulu. Header pun cam hampeh jer. Ambik header lama yang aku pakai kat http://zaifull.blogdrive.com/ dulu, edit-edit sikit letak gambar si askar aku. So, maybe pasni kot slow-slow aku update.

Tolong jangan kutuk ye kalau layout aku hodoh. Aku sebenarnya dah malas nak tukar template. Just tukar-tukar kaler, edit kat draft blogger pun dah cukup dah.... Malas nak setting widget lagi kalau tukar template lain.

Oklah, aku kena berbasikal ke jeti dah ni... Klik-klik laa nuffnang tu ye. Maaflah, aku maybe tak sempat klik nuffnang korang malam ni. Tadi pun sempat express visit je sikit-sikit sambil klik-klik.




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails