10 May 2010

Eh! Eh! Kebetulan la plak

Semalam masa dok ronda-ronda blog sambil cari nuffnang untuk diketuk, aku ada berjalan ke satu blog yang mana postingnya menyentuh hati dan perasaan aku. Beliau menceritakan detik-detik dia melahirkan seorang bayi yang penuh pancaroba. Begitu sukar baginya mengharungi detik-detik sebegitu kerana aku tau, dan aku dah lihat 3 kelahiran anak-anak aku di depan mataku secara normal dan aku dapat bayangkan saat-saat cemas yang dihadapi beliau.

Tuhan penentu segala. Kalau mengikut percaturan doktor, salah satu atau kedua-dua nyawa akan terkorban tapi demi pengorbanan ingin melihat anaknya lahir, beliau tabahkan dan redha dengan apa yang akan terjadi. Percaturan doktor salah akhirnya dan beliau dan anaknya selamat dan sihat sehingga sekarang.

Aku tak dapat imagine jikalau beliau menurut saranan doktor untuk menggugurkan anaknya yang sudah berusia hampir matang di dalam kandungan, tentu janin itu tidak dapat melihat dunia hari ini.

Dalam berinteraksi di dalam blog, rupa-rupanya, beliau adalah orang kampungku sendiri....
Her Blog - http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2010/05/perjalanan-mommy-to-be-selamat-hari-ibu.html






Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails