24 November 2009

Kisah beberapa hari yang lepas

Tak sempat nak story, gambar ni kira dah agak basi pasal dah minggu lepas tapi hari ni baru nak posting. Hujan kat sini tak berenti-renti, sampailah hari ni hujan masih turun sekali-sekala dan mengikut ramalan cuaca, hujan akan terus turun sehingga AidilAdha ke-2.

Nih gambar yang aku sempat snap yang mana sebuah rumah kampung yang betul-betul depan rumah aku banjir. Kesian plak aku nengok, ye la... Rumah lain tak banjir, rumah dia je kena sebab kedudukan rumah tu memang rendah. Tengok je laa kedudukan jalan perumahan aku dengan rumah dia, hampir 1 meter tinggi jalan tu....

Longkang rumah aku pun hampir penuh air, kalau melimpah air, sure masuk ke garaj rumah aku dulu sebelum melimpah ke jalan sebab jalan tu senget ke garaj....





Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails