19 October 2009

Aku dah sihat...

Aku dah sihat... Tapi sebenarnya takde la sihat sangat. Malam tadi aku gi klinik so hari ni aku MC. Boleh laa rehat. Banyak jugak la ubat doktor suruh makan. Dynamol, antibiotik, ubat selesema, ubat batuk dan ubat apa-apa ntah lagi... Makan je laa...

Petang tadi plak aku call Pak Li mintak dia datang rumah aku untuk urut badan aku. Badan aku lenguh semacam je... Aku dah 4 kali berurut dengan Pak Li selepas kematian Ayah Wan. Pak Li ni sebenarnya anak murid Arwah Ayah Wan yang kebetulan aku kenal masa aku temankan kawan aku, Azhar mengurut di rumah Ayah Wan suatu ketika dulu. So, sesapa kat kawasan Chukai, Kemaman yang nak berurut tu, just contact aku melalui YM kalau nak nombor contact dia.

So, sekarang ni aku rasa badan aku dah 90% recover macam biasa. Hopefully esok dah boleh start kerja dengan jayanya...


P/S: Macamana la dengan projek barnacle removal aku ari ni yee??




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails