10 May 2011

SSP Kini ditangan....

Asyik tertangguh je dari sehari ke sehari, tak sempat nak ke BSN, but finally aku manage untuk beli Sijil Simpanan Premium (SSP). Hari ni aku dapat beli 50 unit SSP bersamaan RM500 seperti mana yang aku rancang.



Duit ni sebenarnya duit pengeluaran wang KWSP aku tiap-tiap bulan sebanyak RM500. Sebenarnya aku plan nak masukkan kesemua RM32,000 dari KWSP ke ASB tapi ntah macamana aku macam bermimpi mintak aku splitkan duit tu jadi 2 bahagian, separuh ke ASB dan separuh lagi ke SSP.

Memandangkan bulan lepas aku dah masukkan RM500 ke ASB, maka bulan ni giliran SSP pula. Next month masuk ke ASB pulak... Begitulah pusingan seterusnya sehingga complete RM32k tu.

Mungkin mimpi tu macam nak bagi rezeki kat aku kot. Manalah tau rezeki anak aku yang masih dalam kandungan ibunya dapat BMW sebuah, tuah manusia siapa yang tahu kan???




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails