10 December 2010

Sibuk seketika




Bulan ni agak sibuk bagi aku. Mungkin tak berapa berkesempatan update blog ni. Bulan ni hanya 10 hari aku betul-betul berada di tempat kerja, selainnya adalah berada diluar kawasan. Tapi InsyaAllah, kalau betul-betul berkelapangan, akan aku update juga.

Aku tengah buat preparation untuk pergi kursus di Bangi minggu depan. Aku akan stay di Hotel Equatorial Bangi selama 5 hari 4 malam. Sape-sape yang nak belanja aku makan sepanjang aku kat sana sudi-sudilah contact aku melalui YM or facebook ye :-)

Selain itu, bermula 24 Disember ini aku akan mengikuti acara Mystery Drive dari Kertih ke Ayer Keroh, Melaka. Habis event tu, aku akan ke Kuala Lumpur untuk menyambung percutian sehingga akhir tahun dan akan kembali semula bekerja pada 3 atau 4 Januari 2011....

P/S: Dah lama tak cuti panjang...




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails