07 November 2010

Awan Dania Musim Ke-3

video


Korang pasti dah tengok iklan kat Astro Ria pasal cerita Awan Dania musim baru akan ditayangkan tak lama lagi. Mesti ramai rasa tak sabar nak tunggu cerita ni. Dari iklan nampaknya macam Dania telah beralih tempat kerja kalau ikut kepada pakaian seragam yang dipakainya.

Kisah Awan Dania dari musim pertama dan kedua kini sudah mempunyai peminatnya tersendiri. Kira macam fenomena gak la ni. Mesti ada yang berangan-angan nak jadi peramugari lepas ni hehe... Apa-apa pun cerita ni bagi aku sesuai untuk tontonan bersama keluarga. Anak-anak aku pun suka tengok cerita ni.

Harap-harap musim ini lebih santai dan lebih lawak dari musim-musim yang lepas.

Jom kita intai sikit montaj Awan Dania musin ke-3 ni sikit....

video

Apa-apa pun, Awan Dania musim ke-3 akan ditayangkan di Astro Ria bermula 22 November 2010. Jadi jangan ketinggalan untuk menyaksikannya.

Kisah-kisah disebalik tabir dan perkembangan terkini juga boleh dibaca di Laman Rasmi Awan Dania di Facebook.




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails