30 October 2010

Timbangan blog terkini

Malam ni aku telah melakukan second round exercise bagi blog aku lebih ringan yang mana semalam hasilnya aku dapat sekitar 98 - 105KB. Setelah beberapa jam aku menggodek hari ini akhirnya aku mendapat hasil seperti di bawah. Rasanya dah cukup puas hati dah.



Walaupun bloglist agak tinggi tapi tak kisahlah sebab tak duduk kat main page jadi bila orang access ke bloglist baru akan rasa berat sikit. Tak selalu kan???

Yang penting sekarang main page aku telah ringan yang aku rasa dah paling ideal. Takkan nak bagi 0KB terus, tak logik la kan?

Inilah proses hasil yang aku dapat iaitu bermula dengan blog aku yang beratnya terlampau obesiti hampir 500KB berkurang kepada 105KB dan akhirnya menjadi kurus kering seperti gambar kat atas....

Semoga takde lagi masalah keberatan... Jaga badan ye wahai blogku, jangan makan banyak sangat. Ramai blogger ingin meminangmu... hik hik hik.....




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails