01 July 2010

Panas: Biar orang kata blog aku blog lucah tapi aku tak kisah. Atas permintaan korang aku publish juga gambar Ariel dan Luna

Hmm..... Mula-mula fikir panjang jugak aku nak publish gambar Ariel dan Luna ni. Kang orang terus boikot blog aku. Tak kurang yang mengutuk almaklumlah, bila ada orang jahat, automatik akan ada manusia-manusia yang berlagak ustaz-ustazah datang membebel dan bagi nasihat padahal belum pun dia view content entry.

Oh! Malas nak ingat kisah yang dah lepas....

Atas desakan orang ramai yang banyak mengakses blog aku mencari gambar dan video Ariel dan Luna dan akhirnya hampa, kini aku publish gambar tersebut.

Kepada yang tak berminat nak tengok, boleh tutup blog ini kerana apa yang anda bakal saksikan adalah diluar jangkaan anda kerana ianya adalah panjang* dan padat**

Sila teruskan scroll mouse ke bawah dan saksikan kehebatan Ariel dan Luna.....

















Jeng jeng jeng.................











Notakaki:
Panjang* - Arial TV yang panjang
Padat** - kotak pensil warna yang padat berisi



Kwang kwang kwang!!!!!!




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails