04 July 2010

Living room makeover

Aku dah bosan dengan posisi seks living room yang dah 3 tahun macam tu la jugak. Dah bosan sangat-sangat. Kebetulan aku cuti hari ni, dengan anak bini muda takde kat rumah lagi memudahkan aku untuk menjalankan operasi hehehe....



Inilah keadaan ruang rehat rumah aku yang mana sekali dengan ruang makan. Sekarang aku nak cuba transform menjadi lebih kemas, sempoi dan asingkan antara ruang makan dan ruang rehat.

AUTOBOT! TRANSFORM
KUKEKEKEKOK... KUKEKEKEKOK......

TADDAAAAAAAA!!



Dah pun siap. Nampak lebih menarik, ruang makan pun dapat dipisahkan dengan kusyen cleopatra tapi mungkin sementara je kusyen tu sebab plan nak beli kusyen lain. Dah lusuh dah....



Memang nampak agak sempit tapi cukup laa untuk kami sekeluarga baring-baring, duduk-duduk, lepak-lepak kat situ. Kalau nak luas lagi, boleh anjakkan sikit kusyen tu ke arah ruang makan. Dinding pun nampak kotor jer hasil kreatif anak-anak aku.... tapi takpe, dengan bantuan Varnish Power O2 aku menyental dinding sampai lenguh tangan aku dan hasilnya....



Oklah sikit.... Aku plan nak cat nanti, tengok pada bajet yang ada... Takkan nak buat semua sekaligus kan???


P/S: Jangan ingat pompuan je boleh kemas rumah, lelaki pun boleh tau... Cuba korang bagi pendapat, posisi lama ke baru yang cantik??




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails