10 July 2010

5S lagi... Sekarang Facebook!



Hari tu aku dah buat 5S untuk blog ni tapi sejak semalam aku buat 5S untuk Facebook plak... Serabut sangat tengok friendlist yang amat ramai tapi many of them aku tak ingat mana permulaan perkenalan.



Currently, aku buat beberapa kumpulan dan aku sort-out friendlist ikut group masing-masing. Yang mana aku tak ingat, aku put bawah kumpulan UNKNOWN. Ramai la jugak...



Aku dah blur dah nak buat camana, tak tau nak letak kat dalam group mana. Wahai sahabat-sahabatku, sekiranya anda berada di list UNKNOWN kat bawah ni, sila laa respond ye. Bagitau kita kenal dari mana untuk aku menyiapkan operasi 5S Facebook aku ni.... Tolong ye~
















Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails