06 June 2010

Terima cek dari Nuffnang!

Hari ni cuti gantian sempena hari Agong kat sini.... Tengah asyik-asyik blogwalking dari blog ke blog tetiba posmen datang rumah aku hantar surat. Rajinnyer abang posmen ni, orang cuti dia kerja.

Bukak je surat tu, tengok-tengok...............





Wahahahahaha!!! Happy giler. Nilah hasil aku berblog... Walaupun tak banyak tapi sape nak kasik kan free-free gitu dan ini adalah first time aku cashout Nuffnang.

Terima kasih Nuffnang, terima kasih kepada pengunjung-pengunjung blog aku yang sudi klik segala advertisement yang dikeluarkan oleh Nuffnang. Kalau tak kerana korang, takde laa aku nak dapat camni. Semoga korang terus menyokong blog aku ni. Aku pun akan selalu menyokong blog korang.... Energy I Received, Energy I Returned!

Hari ni dah hari ahad, esok hari isnin... Esok maybe Nuffnang update account so, InsyaAllah dapat cecah minimum requirement untuk cashout untuk kali ke-2 kot tapi aku rasa aku nak biar dulu... Target biarlah lebih dari first cashout.






Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails