15 June 2010

Alhamdulillah.... Everything is OK now!

Refer to this POST

Alhamdulillah, everything is OK now. Tak tau benda apa tapi lebih kurang besar ni haa -----> .

Yang bengangnya, memula pergi Kuantan Medical Centre (KMC), lepas register dia cakap tunggu ambulans untuk hantar anak aku ke klinik pakar mata kat Jalan Beserah. Aku tanya kenapa? dia jawab kat sini takde pakar mata! What the FUCK! Semegah-megah KMC boleh takde pakar mata, siap sub lagi ke klinik lain! Punya la money minded punya pengurusan!!!

Aku pun tanya klinik mana nak dihantar? Dia pun bagitau klinik pakar mata T. F. Wong kat Jalan Beserah. Aku pun ambik balik segala dokumen, terus pergi sendiri. Buat apa nak tunggu ambulan? Membazir duit je saje-saje kena bayar...

Aku pun pusing-pusing kejap gi carik ATM pasal dompet aku pun takde duit. Jumpa ATM kat stesen Shell, aku keluarkan RM1000 sebab takut charge mahal, biasalah, klinik pakar kan??

Sampai kat klinik tu terus daftar. Tak sampai 5 minit, aku pun masuk jumpa doktor. Doktor 'skodeng' mata anak aku dan bagitau memang ada benda dan mintak baringkan anak aku.

Memula dia ambik cotton swab untuk buang benda tu tapi tak keluar. Dia bagitau benda tu dah 'cengkam' selaput mata. Pastu dia pun mintak assistant dia ambilkan forcep. Mak aih! Besi tu!!

Sekelip mata, terus benda tu tercabut. Nampak macam ada lekuk sikit kat mata anak aku tapi OK kot.

Alhamdulillah, kemerahan dah start berkurangan and hopefully will be recovered soon.




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails