10 May 2010

Touch-up blog

Hari ni mood aku amat baik. Dah lama aku tak touch-up blog ni... Posting pun aku rasa makin banyak dalam sehari. So, harap korang dapat kejar la apa yang aku post. Itupun kalau korang minat. Kalau korang tak minat, takpe. Sekadar berkunjung bertanya khabar pun takde masalah.

Berbalik kepada perkara touch-up, tentu yang selalu masuk blog aku perasan akan sedikit perubahan yang aku buat. Aku hanya guna draft blogger je. Dah malas nak cari template kadang-kadang ntah apa-apa. Bila install je abih segala mak nenek gadget ilang. Dengan draft ni, segala kerja jadi mudah. Terima kasih kepada Arieza sebab intro kan aku dengan benda tu. You make my day, muaahhh!! Aaaa korang, dia tengah buat contest sekarang ni, berakhir 31 May 2010. Masih banyak masa lagi kalau korang nak join. Tapi kalau nak join tu, tulis laa nama aku sebagai referer ye... Koman-koman dapat gak hadiah referer kalau tak menang hadiah utama hehehe~ Nak tau contest apa, boleh click kat bahagian CLICK blog aku, ada banner pasal contest dia....

Sehari dua ni aku rasa penat sangat ber-blogwalking mencari teman-teman baru. Thanks sebab korang sudi jenguk balik blog aku yang hodoh ni. Dengan itu, aku follow blog korang dan listing blog korang macam kat gambar tepi ni. Untuk makluman, aku dah stop letak kat FRIENDS NETWORK sebab aku tak larat nak add manual tetapi kalau korang nak masuk kat FRIENDS NETWORK tu, takde masalah, korang letak je URL blog kat bahagian komen nanti aku add kan. Kalau ada banner lagi cun.~

InsyaAllah, setiap hari aku akan cuba menaikkan trafik blog korang semua dan mengetuk segala nuffnang yang keluar. Paling tidak 10 blog yang terpampang kat side bar aku sebelum aku masuk tidur. Mungkin weekend baru aku dapat jelajah semua blog yang aku dah follow. Tak larat jugak beb, dekat 130 semuanya... Tapi aku harap mana blog yang aku tak jenguk tu, korang tak kecik hati. Ada masa aku jenguk juga. Dan yang paling penting, kalau korang nak jadi top 10 tu, selalulah update blog sebab aku set ikut sequence latest update jadi bila korang update, confirm blog korang akan naik.

Tapi jangan lupa laa, selalulah jenguk blog hodoh aku ni... Tegur aku kat sbox, ketuk nuffnang seketul dua... Takde masalah kan??

Aku plan nak buat pertandingan tak lama lagi, weekend ni kot. Nanti aku bagitau apa contest dan apa hadiahnya. Harap korang yang pandai-pandai sudilah join. Hadiah kira OK jugaklah. Eh! Sori, weekend ni aku ada team building... Minggu sekali lagi kot aku publish contest or maybe sebelum aku pergi team building. Korang selalulah datang jenguk blog aku ni mana tau ada info pasal contest tu. Jangan ketinggalan....

Terima kasih kepada semua. I'm so happy having you as my friends.



Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails