21 May 2010

Shopping@Kuantan

Takde plan pun hari ni nak gi shopping tapi sebab dah bosan sangat tak tau nak buat apa kat rumah ari ni, terus suruh bini aku bersiap, gi shopping... Biasalah, memang aku sebulan sekali gi shopping kat Kuantan tapi kali ni agak mencabar sikitlah... Sebabnya?? Tengok je laa gambar kat bawah ni.



Pelik kan? Nape tetiba ada gambar road tax kereta aku... Tak perasan?? Hahaha!! Tengoklah tarikh tu, dah expired 6 hari dah belum renew. So, aku pergi Kuantan tadi dengan kereta yang takde insuran dan road tax. Bukan takde duit... (Kalau takde duit camana nak gi shopping?) tapi aku berhasrat untuk melepaskan hak milik kereta ni kepada sesiapa yang berminat. Dah ramai call tanya pasal kereta ni. Korang rasa berapa harga kereta ni boleh laku ekk?? Wira 1.5 manual tahun 2005.

Promote pasal kereta la plak!!! So, dah sampai Kuantan tu biasa camni lah keadaan boot kereta aku, memang sarat tiap-tiap bulan.



Dan paling penting....... Stock gula memandang macam bakal berlaku krisis gula plak... Sori ler sesapa yang tak sempat beli gula tadi hehehe!!! Hambek ko, se-bundle aku beli gula!!!






Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails