24 April 2010

Very Poor Daniel.... Keletihan

Pagi-pagi dah kejutkan dia untuk bangun mandi sebab pagi tadi nak ambil ibunya yang fly dari KLIA ke Airport Kuantan. Semangat pulak dia bangun pagi. Yela, Dah 4 hari tak jumpa ibu. Perjalanan pagi tu OK lagi, Hepi je...

Aku tiba kat airport sharp-sharp wife aku masuk cabin nak berlepas so, I have to wait another 45 minutes before arrival. Bukan apa, aku datang awal sikit nak kasik anak aku lihat kapal terbang mendarat (nak kasik peluang diorang naik takde masa lagi... Memang ada plan).

So, lepas ibu dia tiba, aku pun bertolak ke Kuantan sebab aku nak renew passport aku. Lama jugak laa menunggu. Selesai urusan, aku kena tunggu lagi 4 jam untuk dapatkan passport baru so dah ada kat Kuantan, baik gi monthly shopping terus.

Memula ke Giant pastu ke Carrefour plak... Masa kat Carrefour ni laa Daniel dah tak tahan sangat... Terus check-in >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dalam shopping trolley hahahaha!!!








Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails