18 April 2010

Jom berdansa...

Last week lepas aku baca wall FB kakak aku, dia bising-bising pasal tikar berjoget, rasa cam best plak. Memula aku nak pinjam je tapi bila fikir-fikir balik, baik aku beli sendiri lagipun bukan mahal sangat pun.

Then, lepas di order, barang pun sampai hari khamis. Dan hari Jumaat bermulalah operasi joget sampai peluh seluruh badan.... OK apa! Aku pun jarang bersenam, dan aku rasa ini gadget yang bagus untuk orang malas macam aku. Lagipun cuaca sekarang tak bagus untuk bersenam di luar rumah kan???

Yang bestnya, baru 3-4 round lagu, badan aku dah lencun ngan peluh... Meleleh-leleh tak berenti walaupun duduk bawah kipas. Bayangkanlah lama mana aku simpan peluh dalam tubuh sampai boncet perut ini hahahah!!!

Sekarang ni aku tengah gila convert lagu best-best untuk dimasukkan ke program tikar joget ni.

So, tengok gambar kat bawah ni... Anak aku pun dah mula reti main menda ni. Sesapa yang berminat nak beli, bolehlah contact aku ye....










Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails