10 September 2009

Ngantuk...

Takde kena mengena pun tajuk ngan isi yang aku nak tulis ni... pasal aku tengah ngantuk gila, tersengguk-sengguk depan laptop sambil tangan tekan mouse ngan keyboard, so, aku letak laa tajuk tu haha...

Aku ada kursus hari ni tapi kelas habis awal. Pukul 2 petang dah abih. So, aku terus balik rumah je la... On the way balik, sampai kat Stesen minyak Petronas sebelah hotel Awana Kijal, aku berenti situ sebab situ ada ATM. Aku plan nak keluarkan duit RM1000 untuk belanja sebelum dan selepas raya. Kena ambik sekarang kot, sebab next week mesti beratur panjang kalau nak ambik duit, sampai turn aku je, duit habis!!! Cam haram jerk... dah 2-3 kali kena camtu.



Duit dah dikeluarkan dengan selamat... Masalah sekarang, semua duit yang keluar duit baru-baru. Keras lagi... Nak lipat pun sayang... Rasa sayang plak nak guna duit ni huhuhu....




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails