23 November 2012

TESTIMONI BERTULIS PENGGUNAAN THINX-2




THINX-2 PRODUK BAJA MINDA YANG AMAT MEMBANTU UNTUK MERANGSANG MINDA, MENINGKATKAN DAYA MEMORI DAN IQ, MENINGKATKAN DAYA FIKIR DAN HAFAL SUPAYA ANDA ATAU ANAK-ANAK ANDA LEBIH MINAT BELAJAR, MENJADI LEBIH FOKUS DAN LEBIH KREATIF DISAMPING MELEGAKAN STRESS .

Nota :
Semua testimoni daripada pengedar dan pengasas thinx-2  Dr. Mat Rozi Yaacob.    
         
TESTIMONI 1
NAMA                    :               Puan Norhaslaini bt Ab. Rani
No Telefon             :               017-682 5003
Alamat                   :               AG 15, Anggerik Apartment, Tmn Bunga Raya, 48300 Bukit Beruntung,            ---------         ---Rawang, Selangor
Jawatan                 :               Pengetua ( Tadika Islam Al-Taqafah )
Testimoni              :               Nuralieya Maisarah bt Mohd Yusuf ( anak pertama - 7 tahun )
                                             Nuralieya Najihah bt Mohd Yusuf ( anak ke dua - 4 tahun )
                                             Muhammad Amirul bin Ab Rani ( adik saya yang berusia 13 tahun )  
Tempoh kesan      :               2 minggu penggunaan

Saya menggunakan produk THINX-2 ini pada 13hb April 2010 selepas diperkenalkan oleh agen jualan iaitu Encik Putra. Saya menggunakan kepada anak sulung, anak ke dua saya dan pak cik mereka.
Selepas 2 minggu penggunaan, ternyata kesan yang di dapati sangat-sangat memberangsangkan. Anak pertama saya mula senang bangun pagi. Dia tidak lagi menangis seperti kebiasaannya. Fokusnya kepada pelajaran semakin bertambah. Begitu juga dengan selera makannya. Yang membuatkan saya teruja pada kesan THINX-2 ini adalah minat membaca yang semakin bertambah sehinggakan semasa bersiap untuk ke sekolah pun dia masih lagi sempat untuk membaca buku.
Begitu juga dengan anak ke 2 saya. Kebetulan yang ke dua ini memang pemalas sedikit. Namun selepas menggunakan produk THINX-2 dia mula membuat kerja rumahnya tanpa disuruh. Dia mula minat utk membaca, melukis dan mengaji. Jika sebelum ini dia mengaji ikut suka dia sahaja. Sekejab mengaji, sekejab tidak. Sekarang dia menjadi lebih minat untuk mengaji.
Kesan penggunaan juga boleh dilihat pada pak cik mereka. Sekarang Muhamad Amirul lebih senang untuk bangun tidur. Semakin minat belajar dan bertambah fokus dalam pelajaran. Di dalam kelas juga dia tidak mengantuk lagi.

TESTIMONI KE 2
Anak saya Elin Nurhazirah berusia 17 tahun dan bakal menduduki  peperiksaan SPM tahun ini , bersekolah di Sekolah Kebangsaan Taman Bunga Raya 1, Bukit Beruntung. Dia mula mengambil THINX-2 sejak 2 bulan lepas. Jika sebelum ini dia mudahmerasa bosan, letih dan markah pelajaran matemetiknya hanya sekadar lulus saja. Bagaimanapun sejak pengambilan THINX-2 dia menunjukan peningkatan prestasi yang memberangsangkan terutamanya dalam pencapaian markah matematiknya. Peningkatan markah dari 50% ke 85%. Bukan itu saja pencapaian markahnya dalam subjeck yang lain menunjukkan prestasi yang amat nmenggalakan. Saya berharap pencapaian itu akan berkekalan sehingalah peperiksaan SPMnya.

TESTIMONI KE 3
Anak saya Wan Natasha Umaira bakal menduduki peperiksaan UPSRnya September ini dan dia sebenarnya lebih banyak GAGAL berbanding lulus dalam markah matemetiknya. Dia dah kami hantar ke tuisyen dan guru tuisyen dah makximum berusaha untuk menolongnya tapi hampa. Bayangkan dah berusia 12 tahun sifir pun tak hafal lagi. Apa tah lagi sifir 12...emm hempeh. Saya paksa dia makan THINX-2 mulanya dia tak hendak tapi disebabkan rasanya yang manis dia pun menurut. Alhamdulilah pencapaiannya dalam matemetik sekarang menunjukan peningkatan yang bagus - dah berada dalam ketegori B sekarang dan sedang berusaha untuk menjadikannya 'A'. Saya sendiri berusia 44 tahun dan sebagai ibu mengamalkan THINX-2 untuk mengurangkan stress. Tapi namapaknya 'vision' mata pun dah ok juga.

TESTIMONI  KE 4
Hai kawan-kawan. Saya Wan Nurul Arisha berusia 10 tahun dan bersekolah di Sekolah Kebangsaan Taman Bunga Raya 1. Saya memang selalu tertidur dalam kelas dan bila balik ke rumah saya selalu merasa letih. Saya suka makan  THINX-2 kerana rasanya yang manis. Dah 3 bulan mama kasi saya makan THINX-2 dan peperiksaan bulanan baru ni saya dapat tempat ke 2 dalam kelas. Best kan ??
Selamat mencuba THINX-2

TESTIMONI KE 5
Nama                     :     Pn. Hasnah bt Hamzah
Tel                         :    013-4708665
Alamat                   :   SCH-G-10 Apt Cempaka, Bkt Sentosa, Rawang.
Jawatan                 :   Pengasuh Taska Auntie SUE, Bkt Sentosa 2
Testimoni              : Mohd Haikal b. Mohd Saiful Izuan ( 5 Tahun )
Tarikh beli dan mula menggunakan THINX-2 : 4/5/2010
Kesan                    : 2-3 minggu penggunaan

Saya adalah seorang pengasuh taska di Bkt Sentosa, Rawang dan mempunyai seorang anak yang belajar di tadika iaitu Mohd Haikal. Anak saya ini memang seorang yang 'lambat pick up', lambat memberi respon dan amat sukar memahami segala yang diajarkan oleh guru tadikanya. Saya memang terfikir untuk memberinya makanan tambahan minda seperti mana yang banyak terdapat di pasaran. Saya memang khuatirkan prestasi pelajarannya tapi faktor kewangan sering menyekat saya untuk berbuat demikian. Maklumlah sumpplement minda bukan murah harganya.
Apabila saya dikenalkan dengan dengan THINX-2 pada satu hari.....saya kurang percaya. Maklumlah harganya hanya RM 25.00 sebotol jauh lebih murah daripada produk yang seangkatan dengannya. Saya bimbang keputusannya mengecewakan. Namun demi Haikal saya kena lakukannya. Selepas 2 minggu penggunaan ternyata produk ini memberi kesan kepada Mohd Haikal. Jika sebelum ini dia sukar untuk dikejutkan dari tidur sekarang bertukar kepada sebaliknya. Haikal menjadi sangat mudah untuk bangun tidur. 2 kali kejut dah boleh bangun dan terus bersiap untuk ke sekolah. Dia juga tidak lagi terlalu manja dan tidak lagi menangis setiap kali dikejutkan dari tidurnya. Haikal menjadi lebih periang.
Dari segi pelajaran juga Haikal menunjukan minat yang semakin bertambah. Dia semakin cepat tangkap apa yang diajar. Otaknya semakin cekap. Haikal juga semakin rajin menyiapkan kerja rumah tanpa perlu  disuruh dan dipaksa.
Bagi saya THINX-2 ini produk yang sangat bagus dan mampu dimiliki oleh semua golongan yang mementingkan prestasi dan pencapaian pelajaran anak-anak. Apalah sangat  RM 25.00 berbanding nilai yang kembalikan kepada anak-anak kita ..


 LAGI REAKSI PENGGUNA THINX-2

6. ROHANA MANSOR IPOH PERAK
Anak ke 2 saya agak pemalas jika dibandingkan dengan abang-abangnya.Saya berikannya THINX-2 atas nasihat seorang rakan dari Singapura.
Memang betul, tak sampai 2 minggu penggunaannya saya lihat dia semakin kreatif dan lebih rajin dari biasa. Bila dikejutkan dari tidur dia mudah bangkit dan jelas nampak dia aktif. Makan berselera dan semakin rajin. Saya bersyukur kerana diperkenalkan kepada THINX-2 ni.

7. SOFIA TALIB ( Kota Kinabalu Sabah )
Weai....aku semakin banyak idea. Skript aku semakin mengancam dan kata bos ada 'roh'. ilham datang macam punjangga lepas bertapa. Banyak yang aku karang dan aku tulis. Kadang2 aku lupa hari dah jauh malam bila mengarang.
Harap kerjaya aku semakin rancak. Terima kasih THINX-2. Aku nak order lagi dan kali ni banyak. Boleh buat extra business kan ? TQ ya THINX-2.

8. MOHAMED RIDZUAN ( Bedok North Singapore )
I mula consume THINX-2 sejak Julai lagi. Sebelum ni selalu rasa headache, loya dan sometime hingga tak boleh tidur. Maybe kerja sebagai programmer dan system analyst buat saya stress dan sakit kepala. Saya ambil 3 biji saja setiap pagi. Sekarang tak ada lagi rasa sakit kepala dan kerja jadi lebih bersemangat dan lebih rajin. Anak I pagi petang sibuk dgn kelas. Setelah consume THINX-2 dalam beberapa minggu ni dia jadi lebih rajin dan tak pernah merunggut letih lagi. Prestasi exAM baru ni juga buat I happy. Thank you brother. i akan terus promote ur THINX-2 ni. Dnt forget to maintain ur gud price   .

9. CIK NORMA MOHAMED ( kota Baharu Kelantan )  
Saya mengenali THINX-2 melalui rakan saya dan saya berikan produk ni kepada anak saya dan beberapa orang murid saya yang diketogerikan 'pemalas' dan kuat bermain dalam kelas.
Selepas 2-3 minggu saya menerima feed back yang bermacam-macam . Saya akaui kerana saya melihat mereka menjadi semakin rajin dan mudah memahami apa yang saya ajarkan di dlam kelas. Ada yang ibu-bapanya menelefon dan bertanyakan , di mana saya beli THINX-2 ? Kesan yang paling ketara adalah mereka tidak mengantuk lagi dan lebih banyak bertanya di dalam kelas. Mengajar menjadi lebih seronok kerana murid-murid yang aktif. Cunalah THINX-2...Insyaalah.

10. Email dp adik SITI FATIMAH RAZALI (870917115600)
 UNIVERSITI TEKNOLOGI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA(UTHM), PT RAJA BATU PAHAT,  JOHOR.
ASSALAMUALAIKUM...SAYA SITI, MASIH BELAJAR DI SEBUAH IPTA TEMPATAN. SAYA MENGGUNAKAN THINX-2 SELAMA 2 MINGGU. SEBELUM INI  SAYA MUDAH MENGANTUK KERANA KELETIHAN, TIDAK DAPAT MENUMPUKAN PERHATIAN DAN MUDAH BERSERABUT. KINI SETELAH MENGAMALKAN THINX-2, SAYA MENJADI LEBIH BERTENAGA DAN DPT MEMBERIKAN TUMPUAN KPD KELAS SEPENUHNYA. SAYA MENJADI LEBIH POSITIF DAN KINI SAYA MENGESYORKAN THINX-2 KEPADA RAKAN-RAKAN SEKULIAH SAYA. TERIMA KASIH THINX-2.

11. Email daripada pengguna
From: Nordiyana Che Noordin
Subject: keberkesan ubat Thinx-2
Date: Wednesday, October 28, 2009, 7:45 AM
Assalamualaikum, saya mempunyai dua orang anak lelaki. Anak sulong saya merupakan kanak-kanak istimewa, dia mengalami autisme. Dia mempunyai dunianya tersendiri, tidak mahu bergaul dengan orang lain @ rakan-rakan sebaya, kurang memberi tumpuan kepada pelajaran serta mempunyai prestasi pembelajaran yang tidak memuaskan. Setelah diperkenalkan oleh seorang rakan tentang Thinx2 yang didakwanya sebagai baja untuk minda dan Alhamdulillah setelah mengamalkan Thinx2 selama 3 minggu, anak lelaki saya telah menunjukkan perubahan yang positif. Kini anak sulong kesayangan saya itu sudah pandai menulis, mengeja, dan mengira. Dia juga sudah pandai bergaul dengan orang sekeliling. Apa yang pasti dia sudah dapatmenumpukan perhatian dalam kelas. Saya sangat bersyukur dan terima kasihkepada Thinx2 kerana memberikan harapan baru pada anak saya.

12. HARON ISHAK ( Kuala Kedah, Kedah )
Salam tuan. Terima kasih didahulukan. Anak saya yang gagap telah guna THINX-2 sejak bulan Ogos lepas. Sekarang ini nampak dia bercakap semakin smooth dan lebih bertenaga beranding sebelum ini. Saya rasa tak percaya tapi itulah yang berlaku.
Jiran saya memberikan THINX-2 kepada bapanya yang telah berusia 76 tahun. Kesan yang paling ketara ialah bapa jiran saya telah boleh menghafal nombor talipon semua anak-anaknya termasuk nombor plat kereta anak-anaknya. Hebat THINX-2 !

13. WAN AZLIN WAN EMBONG ( Marang Terengganu )
Saya peniaga yang selalu sibuk. Kesibukan membuat saya selalu stress dan cepat lupa. Saya ambil dari seorang rakan. Saya ambil 4-5 biji sekali gus sebelum tidur. Rasa hairan juga sebab bila bangun di awal pagi rasa lebih bersemangt dan segar. Macam baru dapat durian runtuh rasanya !
Apa yang saya fikirkan kelmari, satu persatu saya boleh ingat dan fikiran jadi lebih segar dan tenang. Saya tak rasa terkejar-kejar lagi. Emmm...ok juga THINX-2 tu. Cubalah !

14. Tuan Haji Borhan Helminudin
Assalamualaikum, Zi berita terkini, tauke tempat kawan saya bekerja sendiri sebelum ini selalu migraine sekarang hampir 2 bulan tak payah makan obat migrane. Satu lagi, anak saya yang belajar di UKM pula kata selalunya bila nak masuk periksa asyik nerves sekarang relax aja.



UNTUK PERTANYAAN DAN PESANAN:
1.       Secara online:

2.       Hubungi kami di Facebook

3.       Telefon/SMS
0179785012 – Arinawati
0199895933 - Zaifull




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails