31 July 2011

Karnival Keluarga POD 2011



Hari ni telah berlangsung Karnival Keluarga POD 2011. Pagi-pagi lagi aku dah drive ke Kertih, bawak anak-anak aku pergi bersukaria. Tinggalkan si ibu dan si baby yang baru 6 hari lahir...

Aku tiba di sana pada puku 7.45 pagi. Sampai sana, kebetulan dapat parking paling dekat dengan registration booth. Anak-anak aku setiap seorang dapat goodies. Lepas tu gi makan.



Lepas makan, ada senaman aerobik tapi aku tak join, takde sape nak jaga anak-anak aku. Lepas pada aerobik, Upin & Ipin sampai. Anak aku dah excited gila dah. Memang aim diorang nak tengok Upin & Ipin.




Siap joget lagu chicken dance lagi. Aku siap gelak tengok gelagat anak-anak aku especially Daniel. Tak sangka plak dia aktif macam tu. Mungkin kesan hantar dia ke sekolah kot. Nak tengok? Tunggu.... Kat bawah post ni aku embed videoklip yang sempat aku rakam.

Lepas tu diorang pergi naik kuda. Excited jugak kecuali si kakak yang takut.



Finally, aku lepaskan diorang main kat inflatable castle. Sampai berpeluh diorang main. Tunggu jugak lucky draw tapi tak naik-naik nombor aku huhuh.... Takde rezeki agaknya. Takpe la... Tak sempat abih event, kitorang pun balik. Malas nak tunggu sampai abih, aku pun ngantuk gila time tu...


So, Seperti dijanjikan, ini videoklip anak aku berjoget chicken dance.





Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails