27 April 2011

Adakah benar ini video Anwar Ibrahim? - Part 2

Panas! Politik negara kini tak lekang dari kepanasan isu-isu semasa. Pemimpin-pemimpin saling tuduh-menuduh, fitnah-memfitnah. Isu bantuan untuk rakyat muncul bila ada pilihanraya. Tak paham aku dengan arena politik negara kita sekarang.

Hari ini aku dapat link YouTube yang memaparkan video hangat terkini. Aku tak tau macamana boleh terlepas video ni ke public. Yang pasti, mesti ada tangan-tangan yang sengaja menyebarkan. Namun mungkin ada kebaikannya. Mungkin kita sebagai rakyat dapat menilai adakah benar atau tidak yang diperkatakan media bahawa 'pelakon' video tersebut adalah Anwar Ibrahim?

Video ni tak panjang, mungkin memang ini video asli atau telahpun disunting menjadi intro sahaja. Apa-apapun, korang tengok dan nilaikan sendiri.

Disclaimer: Video ini bukan hakmilik aku dan aku tak bertanggungjawab di atas apa yang terjadi sekiranya ada pihak yang cuba mengambil kesempatan ke atas video ini. Video ini hanyalah perkongsian dari YouTube dan aku akan memadamkan video ini sekiranya mendapat arahan pada bila-bila masa.







Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails