21 November 2010

Busy



Hmm.... Dalam masa beberapa hari ini aku akan menjadi seorang yang begitu sibuk kerana kilang aku akan menjalankan kerja-kerja shutdown. Aku akan berkerja syif rotation 8jam yang mana 8 jam kerja, 8 jam rehat, 8 jam kerja, 8 jam rehat sehinggalah selesai semua kerja-kerja yang dijalankan. Jadi aku rasa aku tak dapat menyajikan korang dengan latest info buat masa ni.

Namun aku akan cuba buat auto-publish entri. Tazkirah maybe... Semoga korang tak jemu berkunjung di sini.... and terima kasih banyak-banyak kerana menghadiahkan aku earning Nuffnang yang agak tinggi minggu ini. Mungkin minggu yang tertinggi...

TERIMA KASIH KERANA TERUS MENYOKONG BLOG INI.




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails