01 September 2010

Ya! Aku serius!!!!

Aku sekarang akan mula ambil tindakan drastik. Bukan aku taknak tolong korang tapi aku rasa annoying sangat-sangat bila orang asyik promote YouthSays kat shoutbox aku ni sedangkan kat atas tu dah tulis terang-terang jangan promote YS.



Aku tak tau yang diorang ni buta huruf ke buta hati? Lepas ni takde warning-warning dah. Sesiapa yang promote YS kat blog aku, confirm aku tak akan teragak-agak untuk menekan button report:



Aku akan report yang promote tu sebagai spammer kat blog aku. Ya! Aku serius sekarang. Sebabnya aku rasa yang promote tu datang ke blog aku bukan untuk melawat dan membaca blog aku tetapi hanya untuk promote YS link diorang. Padahal tulisan pesanan supaya jangan promote YS hanya beberapa sentimeter sahaja dari tempat shout. Takkan itu pun tak nampak!

Dan aku juga telah menubuhkan 1 projek YS di Facebook, namun aku rasa tak ramai yang cuba untuk menghubungi aku.



Remember to those YS promoters on my blog. You are spammers. Jangan ingat aku tak warning!




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails