22 September 2010

Godek GPS lagi...

Malam ni dah takde ke-stres-an menggodek GPS sebab semalam dah setel semua masalah. Malam ni aku godek launch pad plak tapi sebelum tu aku dah mintak izin ngan tuan punya launchpad tu. Terima kasih kepada Bro. EE (Exorian) sebab bagi aku izin untuk godek-godek, ubah-ubah... Sekurang-kurangnya aku dapat belajar sikit sebanyak pasal GPS ni.

Godek software sudah.... Godek launchpad sudah.... Pasni rasanya mau godek peta la pulak kot. Hari tu teringin nak join team kat Malsingmaps tapi macam tak cukup masa la plak....

Inilah hasil godekkan aku.... Kalau tak comel, jangan kutuk ye... saya budak baru belajar hehehe!!! Ni quick launch 6 GPS software dan 10 games....






P/S: Aku still tunggu SD Card 4GB yang kau order dari lelong.com.my sampai, nanti kalau ada masa nanti, aku buat tutorial untuk sesiapa yang berminat, cara nak update peta kat PND jenis aku punya ni.




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails