21 September 2010

Arghh!!! Tensionnya godek GPS

Sampai rasa nak kancing gigi aku godek dari semalam sampai hari ni. Dah puas aku godek tapi problem juga. Aku nak install Mapking dalam PND Lokatoo yang package sekali masa beli Exora tu. Ikut hati rasa nak campak je GPS tu ke dinding... Tapi sabar.... sabar...

Apa taknya... Software dah boleh masuk tapi bila run, keluar error! Tension gila!!! Dari malam ke siang, dari siang dah malam balik aku godek... tak jadi-jadi....!!!



Aku ushar forum itu, aku ushar forum ni... Tak jumpa jawapannya... Aku dah give-up!!! Kira dah malas nak buat.... Sebelum tutup kes, aku ingat nak copy masuk latest Papago maps. Pastu bila aku perati, system file similar je dengan Mapking.

Aku pun apa lagi, terus godek map file tengok apa yang ada kat Papago, takde kat Mapking.... Rupanya kat map Mapking tu ada missing file 3 bijik... Yang tua buat software tu tak dapat detect map tu...!!!

Last sekali aku combine 3 file kat folder lain, masuk sekali kat folder map... dan hasilnya........ Teng teng tengggggggggggggg



AKU BERJAYA!!!!



P/S: Pasni sesapa yang ada GPS similar ngan aku nak modify macam aku, contact je aku, aku boleh kasik free consultation! :-)




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails