15 July 2010

Zakar suami aku?....... Oh! Tidakkkkkkkkkkk

Tuan-tuan dan puan-puan serta cik-cik, mohon ampun mohon maaf sebab tajuk entri kali ni memang lucah, panas.... Hahahaha!! Jap lagi sah ada orang kondem aku lagi.

Hampir tersembur air kat mulut masa tengah minum sambil gatal tangan check keyword hit kat nuffnang tadi.



Tergaman kejap aku, ada jugak orang cari benda gini kat internet. Yang pasti takkan lelaki kot? Zakar suami... Suami mesti cari perempuan, even kalau gay pun, takkan keyword 'zakar suami aku'? At least zakar dan sewaktu dengannya saja...

Korang agaklah, kenapa dia mencari dengan keyword sebegitu?

1) Adakah dia mendapat berita suaminya ada gambar bogel dan gambar bogel suaminya tersebar luas di internet?
2) Adakah si suami berada di luar negara sedangkan si isteri kegersangan di kampung halaman lalu meminta si suami mengambil gambar zakar dan upload di internet untuk tatapan si isteri sendiri melepaskan nafsu sendirian?
3) Adakah seorang perempuan yang belum berkahwin sedang predict bagaimana rupa zakar bakal suami yang bakal dikahwininya?

Aku pun tak tahu, cuma yang mencari itu sahaja yang tahu niatnya....

Aku cuba google semula menggunakan keyword tersebut tapi tak jumpa pulak entri blog aku yang kena dengan keyword tersebut... Tapi dalam ushar punya ushar, aku terjumpa benda ni plak... Seronok pulak baca, lagi bagus di share sebab hanya lelaki sahaja yang mungkin tau sebabnya hahaha....


Ihsan blog Pakcik Li


P/S: So Suami zaman sekarang macamana? Tak rasa tercabar ke? Hahahahahahaha!!!




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails