05 June 2010

Terjah Blog: Tewe's Personal Blog by Tewe



Oho! He's the master of CSS. Aku pun selalu rujuk ngan dia ni kalau aku ada masalah ngan coding CSS dan dia ni tak lokek membantu sampai kadang-kadang dia tengah busy pun aku paksa gak dia solve problem aku.

Back to blog agenda. Blog dia simple je, sebelum ni pakai template lain, ni dah ubah plak. Ubah angin agaknya namun sekarang ni blog dia agak bersawang, maybe sebab kesibukkan melampau tak tau la... (Sibuk ngan chenta kot). Kebanyakkan entry yang dikeluarkan berkisarkan kepada general knowledge. Takdelah berat sangat, boleh laa terima.

So, apa kata korang plak terjah blog dia ni kasi up sket dia nyer blog traffic? Kasi semangat sikit laa...





*** Anda mahu blog anda diterjah oleh saya? Sila KLIK SINI




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails