10 June 2010

18SX: Luna Maya dan Ariel Peterpan?

AWAS! 18SX Di bawah! Kepada kanak-kanak, sila tutup blog ini dengan segera!!! Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab sekiranya akan ada side effect kepada tubuh badan anda!




Apa yang anda bakal lihat memang menjijikkan tapi aku nak story la apsal aku post benda ni. Tadi masa aku blogwalking, aku ada terbaca artikel dari satu blog dalam list blog aku mengenai Luna Maya. Klik sini untuk maklumat lanjut.

Memang aku tak kenal pun. Luna Maya ke, Ariel Peterpan ke... Tapi kebetulan malam tadi aku terjumpa satu videoclip menggambarkan aksi-aksi ranjang yang bertajuk Luna Maya dan Ariel Peterpan camtu la. Aku langsung tak ambil kisah sehinggalah aku baca artikel tu...

Betul ke Luna Maya? Betul ke Ariel Peterpan? (Ceh! macam laa aku kenal, tengok muka pun tak pernah...). Tapi kalau betul memang memalukanlah bila public figure (kononnya... walaupun aku tak kenal) tersebar videoclip camtu.

So, korang decide laa bila tengok gambar kat bawah ni. Sori, aku sensor kan area yang tak patut dipamer. Kalau nak tengok full-clip boleh slow talk ngan aku hahahaha!!!!



























Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails