04 June 2010

Lucky Visitor Again? 4444 again?

Hari tu HannyBunny yang jadi lucky visitor blog aku. Kali ni aku nak mencari lagi lucky visitor yang ke-4444 juga tetapi kali ini aku nak visitor dari Malaysia saje seperti gambar kat bawah ni



So, sesiapa yang dapat capture Malaysia 4444 akan mendapat hadiah misteri daripada aku dengan syarat-syarat berikut:

1. Capture counter tersebut.
2. Buat 1 post di blog korang.
3. Letak link di komen entry ini.

Itu saje... HannyBunny dah dapat. Ini peluang korang pulak. Jangan kasik HannyBunny menang lagi hahaha!! Tapi kalau dia jugak yang dapat lagi, dia memang seorang yang bertuah laa....

Selalulah jenguk blog aku ni, manalah tau, tuah anda! SELAMAT BERJAYA!



Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails