22 June 2010

Hoyeee!!! Saya menang juga

Dah nak nangis dah mulanya... sebab masuk contest tak pernah menang-menang. Apa malang nasib aku huhu!!!! Tadi Arieza Nget-Nget announce pemenang Contest hangit by Arieza. Aku pun join juga... Dah lama dah~

Aku rasa akulah orang pertama yang view result sebab aku orang yang mula-mula komen result tu.



Dan akulah orang pertama yang kecewa sebab tak menang... Kecewa ke? Takde laa, aku join pun sebab suka-suka. Kalau aku insist nak menang, surely aku tak promote sekali kat orang pasal contest ni. Biar aku je bolot semua hadiah... Haa... LampuNeon pun menang, aku yang promote kat dia. Walaupun saguhati, oklah kan. Hadiah dari London tu...

Tup-tup lepas tu, keluar pop-up YM



Ohohohoho.... pakcik gembira sekali kerana pakcik pun pemenang saguhati.... Nama pakcik tercicir!!!

Hoyee!!! Hoyee!! kalau dapat key-chain London, off-course nanti aku pakaikan pada kunci 'kekasih baru' aku yang akan sampai esok....




Share/Bookmark


Nak duit lebih? Jom jana pendapatan. KLIK SINI

Next previous home
Related Posts with Thumbnails